Новини

«Спортивне місто – здорова нація»

«Спортивне міст…

10.11.2018 року…
Я МАЮ ПРАВО

Я МАЮ ПРАВО…

8 листопада наш…
Працюємо в експерименті

Працюємо в експ…

Ми продовжуємо…
 

«КРОПИВНИЦЬКИЙ…

18-26 жовтня 20…
Семінар ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ.

Семінар ОСВІТНІ…

  Сьогодні прац…
ІІІ Міжнародний науково-практичний семінар

ІІІ Міжнародний…

24-25 жовтня 20…
МЕДІАОСВІТА – НОВА ОСВІТА У НОВОМУ СТОЛІТТІ

МЕДІАОСВІТА – Н…

Команда вчителі…

Олімпіада…

16 жовтня було…
Розвиток лідерських якостей у молоді

Розвиток лідерс…

У травні 2018ро…
І етап Всеукраїнського турніру юних фізиків. «Найкраща командна робота у вмінні вести дослідницьку  колективну  роботу»

І етап Всеукраї…

Протягом &…
Семінар для вчителів англійської мови

Семінар для вчи…

18 жовтня 2018…

Продовжуючи впровадження проектного навчання в практику роботи гуртків, педколектив центру подав проект «Ми різні – ми рідні» на конкурс проектів в ОЦДЮТ. В рамках цього проекту наша інтернаціональна школа познайомить мешканців міста з культурними традиціями нацональних меншин. Заплановані заходи, в яких активну участь візьмуть учні і вихованці центру.

Традиційно у шевченківські дні вихованці «Натхнення» долучаються до конкурсів. Цього разу театральний і вокальний гуртки представили літературно-музичну композицію «Шевченко – співець краси рідного краю». Василенко Дар’я, Зуєва Ірина і Петраков Ілля відмічені як оригінальні виконавці.

На етнографічний конкурс «Кіровоградщина – міст єднання народів» вихованці гуртка «Школа бізнесу» вирішили представити науковою роботою-дослідженням про азербайджанські традиції і культуру. Автори дослідження Рустамов Ельвін і Оруджова Санам створили презентацію свого родоводу, проаналізували причини утворення азербайджанської діаспори у світі і в Україні.

Вихованці гуртка «Дебат-клуб» спільно з педагогами ЦЕВ «Натхнення» створили відеофільм «Діти-квіти», в якому використали притчу В. Сухомлинського. Цією роботою автори відеофільму хотіли наголосити на тому, що виховання дітей – це кропітка праця, подібна до праці садівника. Які б реформи не започатковували і освіті, але головним лишається те, що тільки спільними зусиллями батьків, школи і громадськості можна виховати творчу особистість.